Kellemes, lgy szell csapott meg, ahogy elstlt. Menet kzben a stb a kezbe nyomott egy msolatot a Vivi magazinhoz kszlt fotsorozatbl. Benne csak a szoksos haj s smink tippek s a fotzsnl hasznlt ruhk. Csak a szoksos Ayumi Hamasaki. Ezt gy elnzve jutott eszbe: "Ezttal valami mst szeretnk mutatni, nem azt, amit eddig mindig. Valami egyszerbbet, de annl emberibbet."
"H, mit szlntok, egy fekete-fehr, aktos, mde zlses koncepcihoz?" - tette fel hezitls nlkl a krdst.
"Szvesen gyjtk fotkat s gy gondolom, hogy meztelennek lenni nagyszer dolog, hisz ez egy olyan divat, amit brki kvethet. Ht nem aranyos a meztelensg? - ezen tndtem az utckon stlva. Ahogy elmentem egy tterem eltt olyan kellemes illatok csaptak meg. Nem igazn stlgathatok csak gy a vrosban *nevet*, szval mialatt ezzel a ritka, mde nagyszer lehetsggel ltem, a fotsorozaton is gondolkodtam. Hirtelen csrmplst hallottam az tterembl. Az onnan rad finom illatok s a zaj valahogy nem passzolt ssze... s akkor hirtelen beugrott a meztelensg tlete, hogy nem-e lenne nagyszer, ha kszthetnnk egy divatos aktsorozatot?"
Termszetesen minden alkalommal azt mutatja felnk, amit akar. Szerinte ugyanakkor azt is fontos szem eltt tartani, hogy mi az, ami megfelel a kor elvrsainak.
"Valahnyszor dntseket hozok, mindig bzom az sztneimben. A munkm ltal egyfajta szabadsgot is nyerek, ezrt ltalban olyan dolgokat akarok mutatni magambl, amit msok is meg tudnak rteni, amitl gy rzik, van bennnk valami kzs. Ez erre a fotsorozatra is vonatkozik. A meztelensg szmomra a jelen rzett kelti. Ha egy ilyen fotzsra jvre is sor kerlne, gy vlem, mshogy festennek a kpek."
Ayu aztn igazn ismeri a klnbz vek hangulatait, az ezekre jellemz gondolkodsmdokat, ami nem is csoda, hiszen karrierje mr 12 ve tretlenl a cscson van. Cltudatossga s felelssgrzete is csodlatra mlt.
"n is ugyan azt rzem s ntm dalba, amit mindenki ms is rez bizonyos pillanatokban. Ezrt akarok mindent egy sszefgg zenett sszelltani, amit aztn eljuttathatok mindenkihez." - jelentette ki habozs nlkl.
Ahogy a fotsorozat kszlt, Ayubl sttt a mvszet s az brzolni kvnt oldala irnti szenvedly. Mint a jelen szvivje, soha nem hagyja msra a dntseket, tletekkel ll el, alkot s dolgozik, mindekzben gyel arra is, hogy folyamatosan ragyogjon.
"Nem voltam annyira zavarban, noha ennyien mszkltak krlttem, de azrt mgis gyakran rejtztem az ltzflke fggnye mg... Ez kicsit kellemetlenn tette a dolgokat *keser nevets*"
Verhetetlenl vgyik az j kihvsokra. Ayu ezttal a 'termszetes' divatot kpviselte, gy ruhk nlkl is kpes volt hasznlni a hamistatlan Ayu-fle vonzert s olyan mestermvet alkotni, melyet senki nem tudna utna csinlni.
"Ahogy rjvk, ahogy felismerek valamit, az onnantl kezdve szmomra valsgg vlik. Mint a vgzet, n hiszem, hogy mr a kezdetektl meg van rva minden tovbbi."
Akr csak ezek a fotk s a 49. single Tetsuya Komuro-sannal, valamint az 50. single Noriyuki Makihara-sannal, mintha a vgzet ltal lettek volna megrva.
"Mieltt nekesn lettem, vagy egyltaln mieltt brki is voltam, mr szmtalanszor hallottam Tetsuya-san dalait s mindig megrintettek... Amikor idn jliusban Hong Kongban voltam s nhny alapdallamot hallgattam, rgtn meg tudtam mondani, hogy melyik Tetsuya-san munkja. Ilyenkor pedig mindig nosztalgikus kpek ugrottak be, ez vezetett aztn a crossroad dalszveghez, mely igen gyorsan meg is szletett. Makihara-san dalaival is hasonlkppen voltam. Amikor mg csak 'la la la'-val nekelte el a dallam egy rszt, az n fejemben mr akkor ott volt a dalszveg, mg ha csak az la la la is volt... De innen jtt, hogy ha a refrn 'lala lala lala'-val r vget, akkor oda hrom kt sztagos sz kell. Odaill kt sztagos szt nemigen talltam, gyhogy Makihara-san kedvesen felajnlotta, hogy szvesen vgez nhny mdostst a dallamon, ha esetleg nem jnnnek ki a sztagok. De az a 'lala lala lala' nekem annyira 'kira kira kira'-san hangzott! Makihara-san egy rettent tiszta szemly, ppen ezrt mindig rezni a daliaibl rad melegsget s kedvessget, igaz? Taln ezrt is reztem azt az oda ill ragyogst" (kira jelentse ragyogni)
Sajt fordts
|